Betiltotta Tom Ford amerikai divattervező szemüvegreklámját az olasz Önszabályozó Reklámtestület (IAP), amely úgy ítélte meg, hogy a reklám "közönséges" és "szexista": a képen ugyanis egy nő egy férfi ujjába harap.
Az érintett reklám, amely három olasz női magazinban jelent meg, dupla oldalon egy női arcot ábrázol premier plánban hatalmas napszemüveggel, kárminpiros ajkai közé behatoló férfiujjal. Közleményében az IAP sajnálatát fejezte ki a kép "explicit" és provokatív jellege miatt, amely túlmegy a nagyközönség részére szánt reklámok
Korábbi parfümreklámját is betiltották
esetében elfogadható határokon.A kép "túlságosan vulgáris, túlmegy a jó ízlés határán és sérti a közönség érzékenységét" - áll a közleményben, amely szerint a reklám "sértő a nőkre nézve, akiket személyes méltóságukban aláz meg".
SzexShop SexShop Ahol nem pirulunk el a vibrátor szó hallatán :)